Landing Page – czym i dla kogo jest

Landing page to strona docelowa mająca jedno zadanie: nakłonienie użytkownika do wykonania oczekiwanego działania. Takim działaniem może być zakup produktu, zapisanie do newslettera, założenie konta w serwisie, pozyskanie danych klienta, itp.

Minimalizacja plików HTML, CSS, JS

Szybkość wczytywania strony internetowej odgrywa ogromną rolę w jej pozycjonowaniu i przede wszystkim w odbiorze. Użytkownik przeglądający stronę internetową chce mieć wszystko na „już”. I nie ma się co dziwić.

Fanpage na Facebooku zamiast strony internetowej. Czy to wystarczy?

Nie da się ukryć, że jesteśmy w tym miejscu historii, w którym rozwój i popularność social mediów jest ogromna. Prawie każde przedsiębiorstwo tworzy firmowy fanpage na Facebooku. Strategia tego działania jest zrozumiała. Chodzi bowiem o zasięg i łatwość zwrócenia uwagi na swoją firmę. Jednak wiele firmowych stron na Facebooku umiera śmiercią naturalną. Powodów oczywiście jest wiele, od braku zainteresowania, po brak pomysłów na kolejne posty.

Jak zabezpieczyć stronę internetową?

Każda strona internetowa jest narażona na ataki hakerów. Ich celem są nie tylko wielkie korporacje, ale również małe firmy (w końcu na czymś się trzeba uczyć). Uważasz, że nie masz nic do stracenia, bo nie przechowujesz na swojej stronie żadnych danych klientów? Możesz nawet nie wiedzieć, że w tej chwili Twoja strona wysyła e-maile, bo został na niej umieszczony skrypt.

Co to jest responsywna strona www?

Z roku na rok znacznie przybywa użytkowników korzystających z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych. Aby sprostać zmieniającym się standardom i oczekiwaniom odbiorców, konieczne jest posiadanie witryny, która dopasuje się do ekranu na jakim będzie wyświetlana.